Projekt współfinansowany przez Unię Europejską

niedziela, 1 marca 2015

Moc wrażeń

Cudowne klimatyczne miasto, piękne zakątki i urokliwe ogrody, 
w których można było złapać trochę oddechu. 



Tydzień, to zdecydowanie za krótko, żeby "zobaczyć" Barcelonę, ale wystarczająco dużo czasu, żeby się zachwycić i chcieć tu jeszcze wrócić. Muszę przyznać, że choć nie jestem fanem piłki nożnej, to stadion Camp Nou zrobił na mnie wrażenie. 

Szkolenie, w którym brałam udział, utwierdziło mnie w przekonaniu, że moje doświadczenie (choć bogate) wymaga ciągłego doskonalenia. Nowe metody pracy z uczniami, które poznałam na pewno włączę do swojej pracy. Z drugiej strony zarówno wizyta w barcelońskiej szkole jak i wymiana informacji z nauczycielami z innych krajów pozwala na wyrażenie opinii, że nie mamy czego się wstydzić. Nasza szkoła to dobre miejsce dla uczniów do zdobywania wiedzy i rozwijania pasji. 

Aneta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz