Projekt współfinansowany przez Unię Europejską

środa, 29 kwietnia 2015

Tornado

Będąc w Hiszpanii w ramach projektu Erasmus+ poznałam wiele metod aktywizujących. 



Jedną z nich wykorzystałam na lekcji matematyki w klasie 4. Jest to gra Tornado. 
Zastosowałam ją do lekcji: ćwiczenia w dodawaniu ułamków zwykłych. Metoda sprawdziła się, uczniowie bardzo chętnie odpowiadali na zadawane pytania, uaktywnili się uczniowie, którzy na lekcjach niechętnie pracują. Zastosowanie gry na lekcjach matematyki   kształci nie tylko matematyczne umiejętności, ale również wpływa pozytywnie na  umiejętność pracy według ustalonych zasad, umiejętność pracy w grupie, rozwój koncentracji, uwagi i spostrzegawczość, odkrywania własnych mocnych stron oraz przyjmowanie odpowiedniej postawy wobec porażki i zwycięstwa. 


Małgosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz