Projekt współfinansowany przez Unię Europejską

niedziela, 19 kwietnia 2015

Wystawa projektów witraży

W czasie mojego pobytu w Barcelonie zrobiłam ponad 1000 zdjęć, które są  dla mnie źródłem inspiracji. Zauroczona pięknem tego miasta, jego licznymi zabytkami i niesamowitą atmosferą postanowiłam  wykorzystać moją fascynację w pracy z młodzieżą. Zaproponowałam uczniom kl. VI całkiem nowy temat, mianowicie podział gamy barwnej zrealizowałam w postaci projektów witraży.

 Uczniowie wzorowali się na naturze, tak, jak najwięksi twórcy secesji. W ich pracach pojawiły się kolorowe motyle, papugi, kwiaty, jaszczurki i pawie – symbole charakterystyczne dla modernizmu. Projektowanie witraży wyjątkowo spodobało się szóstoklasistom. Stworzyli oryginalne projekty, bogate kolorystycznie, bardzo urozmaicone w formie, wyjątkowo ciekawe, które obecnie tworzą imponującą wystawę w szkolnej galerii sztuki i wszystkich oglądających wprowadzają w dobry nastrój.
Dorota  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz