Projekt współfinansowany przez Unię Europejską

niedziela, 17 maja 2015

Euroweek - Goodbye my friends

Spotkałam tutaj wielu wspaniałych ludzi, których nigdy nie zapomnę. Cieszę się, że spędziłam te 5 dni tutaj na Euroweek. (Paulina D)

Było świetnie, poznałam wielu nowych przyjaciół. Panowała wspaniała atmosfera, której towarzyszyły niezapomniane wrażenia. Dowiedziałam się ciekawych rzeczy o krajach z całego świata i świetnie się przy tym bawiłam. Szkoda tylko, że tak szybko musieliśmy się rozstać.
 ( Marta K)

Good - dobre: wolontariusze, cały Grabów, połowa Radomia, nowa doświadczenia, prezentacje krajów, kreatywni ludzie, ciekawe zajęcia. Bad - złe: jedzenie, połowa Radomia, p. Justyna, szybkie rozstanie. (Zuzia, Marysia)

Atmosfera była wspaniała, poznaliśmy wiele niesamowitych osób, których nigdy nie zapomnę. (Natalia P)

  


Poznałam wielu wspaniałych ludzi, o których nigdy nie zapomnę. Chciałabym podtrzymać te znajomości jeśli będzie się dało. Wiem, że jeśli będę mogła, na pewno wrócę na Euroweek.                                                                                             (Julia Cz)


 







Poznałem wspaniałych ludzi, którzy będą w mojej pamięci, żal że nigdy ich już nie zobaczę.( Kamil CZ)










Poznałem niesamowite osoby i dowiedziałem się wiele na temat innych kultur. Mam zamiar wybrać się w przyszłym roku na następny Euroweek. Było wspaniale. (Damian W)


Było wspaniale, gorąco polecam. (Ola G)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz